×
تمامی محتوا های سایت کافه فیلم مناسب تماشا در جمع خانواده می باشد
دوبله فارسی

سریال هندی ملکی {قسمت ۱۱۷}

4.7
ملکی

فصل 1 (قسمت 117)

سریال هندی ملکی {قسمت ۱۱۷} با لینک مستقیم

دانلود سریال Molkki با دوبله فارسی

نام سریال : Molkki

ژانر (موضوع) :

امتیاز : 4.7 در سایت IMDb

زبان : هندی

سال انتشار :

محصول کشور : هند

بازیگران : Sanjay Swaraj,Neha Jurel,Meena Mir,

 

در فیلم قسمت ۱۱۷ سریال هندی ملکی، داستان دختری نوزده ساله به نام پورووی می‌باشد که به عنوان عروس ویرندرا پراتابسینگ انتخاب می‌شود.

ویرندرا همسر خود که عشقی زیاد به او داشت را از دست داده و دو فرزند دارد. او در ابتدا به پورووی می‌گوید که در واقع فقط برای بزرگ کردن فرزندانش به خانه‌ آمده و قلب ویرندرا فقط متعلق به همسر مرحومش است و شوهر او نیست.

حال پورووی نه تنها باید با بی‌علاقگی همسرش کنار بیاید، بلکه مشکلات مربوط به خانه و مادرشوهرش را حل کند. از همه مهمتر پورووی باید برای احقاق حق ملکی‌ها بجنگد!

حال وظیفه ملکی‌ها چیست؟ آنها را به مردان بدون فرزند، بیوه و یا بدون همسر می‌فروشند تا هم خانه را اداره کنند و هم فرزندی برای مردان متقاضی به دنیا بیاورند‌.

 

سایر اطلاعات سریال :

  • رده سنی : NA
  • زمان سریال : 45 دقیقه

معرفی سریال Molkki

سریال ملکی یک سریال اجتماعی است که برای نکوهش یکی از رسوم منسوخ شده و مضر هندی یعنی عروس فروشی ساخته شده است. اگر به نمرات سریال Molkki نگاهی بیاندازیم، درمی‌یابیم که این مجموعه در خارج از مزرها چندان موفق عمل نکرده است و دلیل آن موضوعی طولانی و مفصل، تعداد قسمت‌های زیاد و همچنین بازی مصنوعی برخی از بازیگران است. تا بدین‌جای کار ایرادات وارد شده کاملا قابل قبول هستند.

اما هدف از ساختن این اثر چه بود؟ روزنامه آنلاین ThePrint هند ملکی را یک سریال تاثیرگذار خواند که با هدف نکوهش ازدواج اجباری ملکی‌ها ساخته شده است. در سریال دختری را می‌بینیم که مجبور است با مردی دو برابر سن خود ازدواج کند و از عواقب ناراحت کننده آن سخن برمیان می‌آید. این تاثیر آنقدر زیاد بود که روستایی کوچک در راجستان تصمیم گرفت که برای همیشه این سنت را کنار بگذارد. پس می‌توان گفت که این اثر در انتقال پیام کاملا عملکردی موفق داشته است.

4.8/5 - (5 امتیاز)
04 مه 24

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
لطفا نظر دهید.x