×
تمامی محتوا های سایت کافه فیلم مناسب تماشا در جمع خانواده می باشد

فیلم سینمایی فسیل

فسیل

فیلم سینمایی فسیل با لینک مستقیم

ژانر (موضوع) :

سال انتشار :

 

در دانلود فیلم سینمایی ایرانی فسیل بهرام افشاری رایگان تلگرام، روایت سه خواننده د‌ر دهه ۵۰ می‌باشد که پس‌از انقلاب دچار تغییراتی می‌شوند.

داستان فیلم فسیل که در قالب طنز ساخته شده است، در دهه‌های قبل از انقلاب اتفاق می‌افتد؛ فیلم  توسط شرکت فیلمیران پخش می‌شود.

در فیلم سینمایی فسیل قبل از هرچیز ابتدا با هنرنمایی فوق العاده بهرام افشاری بازیگر نقش اصلی این فیلم روبه‌رو هستیم که به جرات میتوان گفت افشاری یکی از بهترین نقش های تاریخ عمر خود را ایفا کرد.

به غیر از بهرام افشاری، هادی کاظمی الهه حصاری هم بازی قابل توجهی از خود ارائه داده اند و ایمان صفا نیز نقشی متفاوت و بامزه را بازی کرده است. میتوان دلیل بازی های درخشان در این فیلم را بیشتر کارگردانی درست و بی نقص کریم امینی عنوان کرد که در طول فیلم مشخص است.

امینی توانست بهترین بازی ها را از بازیگرانی مانند غلامرضا نیکخواه که اخیرا شاهد تکراری شدن نقش های او هستیم دریافت کند. نکته دیگر فیلمبرداری آن است که به خوبی انجام شد اما متاسفانه فسیل از طراحی صحنه خوبی برخوردار نیست.

اگرچه «فسیل» در گیشه موفق بوده و توانسته رونقی به بدن کم‌جان سینمای ایران بدهد اما در ساختن یک کمدی سیاسی، به موفقیت چندانی دست نیافته است.”

 

سایر اطلاعات فیلم :

معرفی فیلم

فسیل فیلم سینمایی ایرانی جدید با اکران آنلاین فیلیمو و آپارات با کد تخفیف لینک مستقیم و کمدی متفاوت به کارگردانی کریم امینی است. فیلم فسیل رایگان و کامل با لینک مستقیم منتشر شد. این فیلم به نویسندگی حمزه صالحی و تهیه‌کنندگی سید ابراهیم عامریان محصول سال ۱۳۹۹ است.

بازیگران : بهرام افشاری، هادی کاظمی، الناز حبیبی، الهه حصاری، ایمان صفا، بابک کریمی، سید جواد هاشمی، غلامرضا نیکخواه، سمانه منیری، امید روحانی، علیرضا استادی، قاسم زارع، خشایار راد، مجید شهریاری و…

4/5 - (44 امتیاز)
0
لطفا نظر دهید.x