×
تمامی محتوا های سایت کافه فیلم مناسب تماشا در جمع خانواده می باشد

فیلم کوتاه وضعیت اورژانسی

وضعیت اورژانسی

فیلم کوتاه وضعیت اورژانسی با لینک مستقیم

ژانر (موضوع) :

سال انتشار :

 

“وضعیت اورژانسی” یک فیلم سینمایی کوتاه دلنشین و هیجان انگیز است که توسط کارگردان مریم اسمی خانی ساخته و تولید شده است.

فیلمنامه این اثر نیز به دست خود مریم اسمی خانی و وحید حسن زاده نوشته شده است. تهیه کننده این فیلم نیز وحید حسن زاده می‌باشد.

در این فیلم، با بازیگرانی همچون سعید چنگیزیان، نازنین رمضانی، میلاد میرزایی و الناز حسن پور روبرو می‌شویم. داستان فیلم درباره‌ی نازنین، دختر بچه‌ای شش ساله است که از مامور اورژانسی که برای مداوای مادر بیمارش به خانه آنها آمده است، می‌خواهد که با مادرش ازدواج کند.

 

سایر اطلاعات فیلم :

معرفی فیلم

“وضعیت اورژانسی” با تمامی عناصری که در فیلمسازی مهم هستند، توانسته است جایگاه خود را در فیلم‌های کوتاه ایرانی برجسته کند. داستان جذاب و هیجان انگیز این فیلم همراه با بازی برتر بازیگران در نقش‌های مختلف، تجربه‌ی خاصی را برای تماشاگران به ارمغان می‌آورد.

“وضعیت اورژانسی” با ارائه‌ی داستانی زیبا و پرمحتوا، توانسته است تمامی نگاه‌ها را به سمت خود جلب کند. این فیلم کوتاه ایرانی به خوبی به تاریخچه‌ی سینمای ایرانی و همچنین به هنر و صنعت سینما احترام گذاشته است.

پیشنهاد می‌کنم حتماً این فیلم را تماشا کنید و از داستان جذاب و بازی برتر بازیگران در آن لذت ببرید. “وضعیت اورژانسی” یکی از بهترین فیلم‌های کوتاه ایرانی است که نشان دهنده‌ی استعداد و توانایی کارگردان و بازیگران ایرانی می‌باشد.

 

دانلود

 

4.2/5 - (22 امتیاز)
0
لطفا نظر دهید.x