×
تمامی محتوا های سایت کافه فیلم مناسب تماشا در جمع خانواده می باشد
دوبله فارسی

سریال هندی آزمون زندگی {قسمت ۲۱۴}

3.7
آزمون زندگی

فصل 1 (قسمت 214)

سریال هندی آزمون زندگی {قسمت ۲۱۴} با لینک مستقیم

دانلود سریال Kasautii Zindagii Kay با دوبله فارسی

نام سریال : Kasautii Zindagii Kay

ژانر (موضوع) :

امتیاز : 3.7 در سایت IMDb

زبان : هدی

سال انتشار :

محصول کشور : هند

بازیگران : Erica Fernandes,Parth Samthaan,Shubhaavi Choksey,

 

در قسمت ۲۱۴ سریال هندی آزمون زندگی، دو جفت روحی متصل بهم است که راهی زندگی زمینی می‌شوند تا اینکه یکدیگر را در دانشگاه ملاقات می‌کنند.

آنوراگ و پرنار کم‌کم با یکدیگر آشنا شده و عاشق هم می‌شوند اما شعله‌های حسادت بدخواهان مانع راه این دو دلباخته می‌شود. آیا آنان می‌توانند با گرمای عشق خود از پس سختی‌ها برآیند؟

انوراگ باسو و پرنا باسو شعله های دوقلویی هستند که برای یکدیگر ساخته شده اند، اما مجبورند برای با هم بودن چندین آزمایش زندگی را پشت سر بگذارند.

داستان در کلکته اتفاق می افتد و بر آنوراگ و پرنا تمرکز دارد که در یک دانشگاه تحصیل می کنند. سرنوشت مدام آنها را به سمت یکدیگر می کشاند و همانطور که یکدیگر را می‌شناسند، آرام آرام پیوند اعتماد، تفاهم و دوستی را تشکیل می‌دهند. پرنا شروع به عاشق شدن به آنوراگ می‌کند.

کومولیکا چاوبی زنی متکبر، خودخواه، شرور و خودشیفته است. در حالی که انوراگ به احساسات خود نسبت به پرنا پی می‌برد، کومولیکا شروع به وسواس با او می‌کند.

آنوراگ و پرنا به احساسات خود اعتراف می‌کنند، رابطه خود را کامل می‌کنند و قصد ازدواج دارند. کومولیکا با دیدن آن‌ها برای آینده‌ای که با هم برنامه ریزی می‌کنند، بین آنها سوء تفاهم ایجاد می‌کند.

 

سایر اطلاعات سریال :

  • رده سنی : NA
  • زمان سریال : 45 دقیقه

معرفی سریال Kasautii Zindagii Kay

سریال هندی آزمون زندگی جم بالیوود (Kasautii Zindagii Kay) به همراه دوبله فارسی به کارگردانی موزامیل دزای  براساس داستانی از آنیل ناگپال  ساخته شد. این سریال در واقع بازسازی یک مجموعه تلویزیونی با همین نام محصول 2001 محسوب می‌شود.

سریال‌های هندی نیز مانند فیلم‌های سینمایی این کشور بار احساسی زیادی دارند و معمولا روایتگر فرهنگ و سنت‌های این کشور هستند تا هم فرهنگسازی کنند و از خرافات فاصله بگیرند و هم آنچه در جامعه آنها رخ می‌دهد را به بینندگان خارج از کشوز نشان دهند.

 

2.8/5 - (11 امتیاز)
04 مه 24

2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سلام خسته نباشید این قسمت چه موقع قرار میگیره؟

سلام ممنونم
داخل آزمون زندگی قسمت ۱۹۰، قسمت ۲۱۴ رو گذاشتیم

2
0
لطفا نظر دهید.x