×
تمامی محتوا های سایت کافه فیلم مناسب تماشا در جمع خانواده می باشد
زیرنویس فارسی

انیمه جهان کامل {قسمت ۱۶۲}

8.3
جهان کامل

فصل 1 (قسمت 162)

انیمه جهان کامل {قسمت ۱۶۲} با لینک مستقیم

دانلود سریال Wanmei Shijie با زیرنویس فارسی

نام سریال : Wanmei Shijie

ژانر (موضوع) :

امتیاز : 8.3 در سایت IMDb

سال انتشار :

 

در قسمت ۱۶۲ انیمه جهان کامل Perfect World ، داستان فیلم حول محور شخصیت اصلی شی هائو (Shi Hao) یک نابغه موهبت داده شده از سوی بهشت می‌چرخد.

او شاهزاده‌ای متعلق به جهانی منحصربه‌فرد است که توسط والدینش در سرزمین وحشی رها شد. در آنجا مردم قبیله‌ با کشتن هیولاها زندگی می‌کنند و روح نگهبان از آن‌ها محافظت می‌کند. شی هائو به‌خاطر طمع آدمی دچار حادثه‌ای خطرساز در زندگی شده، امّا توسط الهه دهکده سنگی (روح نگهبان) نجات پیدا می‌کند.

مردم روستا در نبردها برای به رخ کشیدن قدرت خودشان با دیگر قبیله‌ها شرکت می‌نمایند. ماجراهایی که به‌واسطه جنگیدن با هیولاها و افراطی‌های پلید در کنار کشمکش بر سر قدرت با دیگر قبیله‌ها همچنان ادامه می‌یابد.

همین امر باعث سفر شی هائو به سرزمین‌های ناشناخته می‌شود تا جایی‌که او با تمرین تائوئیسم به فردی تاثیرگذار مبدل شود تا بتواند جهان را تکان دهد. داستان این انیمه بسیار زیبا و شگفت‌آور است و هر چه مخاطب با داستان جلو می‌رود تماشای آن برایش جذاب‌تر می‌شود.

 

 

سایر اطلاعات سریال :

  • رده سنی : NA
  • زمان سریال : 25 دقیقه

معرفی سریال Wanmei Shijie

انیمه جهان کامل ابتدا با داستان مشکلات شی هائو آغاز می‌شود و سپس به تجارب نبردها و سفرهای او اشاره دارد. داستان این انیمه طوری پیش می‌رود که پیش‌بینی‌های زیادی درباره رشد و آینده شی هائو در ذهن تماشاچی ایجاد می‌شود. انیمه perfect world این فرصت را ایجاد می‌کند تا بسیاری از مخاطبانی که رمان اصلی را نخوانده‌اند، به سرعت با پس زمینه داستان ادغام شده به زندگی شی هائو قهرمان این انیمه علاقه‌مند شوند. در روند داستان وجود شخصیت‌های خاص در کنار خلق صحنه‌های زیبا مخاطب را با این انیمه سریالی همراه می‌کند.

1/5 - (1 امتیاز)
04 مه 24

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
لطفا نظر دهید.x