×
تمامی محتوا های سایت کافه فیلم مناسب تماشا در جمع خانواده می باشد

فیلم سینمایی ویلای ساحلی

ویلای ساحلی

فیلم سینمایی ویلای ساحلی با لینک مستقیم

ژانر (موضوع) :

سال انتشار :

 

فیلم ویلای ساحلی ، درباره ی خانواده ای روستایی است که قرار است به مدت ۶ ماه از یک ویلای ساحلی مراقبت کنند، صاحب ویلا چاوش، به همراه دخترش ۶ ماهی به خارج از ایران سفر می کند و ویلا را به یونس و همسرش می سپارد. از این رو ورود برادر زن یونس (رضا عطاران) اتفاقات جذابی را رقم می زند.

این فیلم به کارگردانی کیانوش عیاری، تهیه کنندگی رضا رخشان و نویسندگی کیانوش عیاری است. در این فیلم بازیگرانی چون رضا عطاران، پژمان جمشیدی، ریما رامین‌فر، علی پناهی و.. به هنرمندی پرداختند. قطعا با بازی رضا عطاران، پژمان جمشیدی شاهد فروش فوق العاده ای در سینما خواهیم بود.

 

سایر اطلاعات فیلم :

معرفی فیلم

فیلم ویلای ساحلی ، فیلمی در ژانر کمدی ، خانوادگی و اجتماعی ، محصول سال 1400_1401 کشور ایران است. این فیلم به کارگردانی کیانوش عیاری، تهیه کنندگی رضا رخشان و نویسندگی کیانوش عیاری است. در این فیلم بازیگرانی چون رضا عطاران، پژمان جمشیدی، ریما رامین‌فر، علی پناهی و.. به هنرمندی پرداختند. قطعا با بازی رضا عطاران، پژمان جمشیدی شاهد فروش فوق العاده ای در سینما خواهیم بود. آیا این فیلم رکوردی دیگر در تاریخ سینمای ایران از خود به جای می گذارد.. این فیلم درباره ی خانواده ای روستایی است که قرار است به مدت 6 ماه از یک ویلای ساحلی مراقبت کنند، صاحب ویلا مردی به نام چاوش، که به خاطر دانشگاه دخترش 6 ماه خارج از ایران زندگی میکند، ویلا را به یونس و همسرش می سپارد. از این رو ورود برادر زن یونس (رضا عطاران) اتفاقات جذابی را رقم می زند

5/5 - (2 امتیاز)
0
لطفا نظر دهید.x