×
تمامی محتوا های سایت کافه فیلم مناسب تماشا در جمع خانواده می باشد
  • خانه
  • »
  • سریال
  • »
  • سریال ترکی چشم چران عمارت {فصل دوم قسمت ۵۹}
زیرنویس فارسی

سریال ترکی چشم چران عمارت {فصل دوم قسمت ۵۹}

6.1
چشم چران عمارت فرید

فصل 2 (بازبینی شده) (قسمت 59 )

سریال ترکی چشم چران عمارت {فصل دوم قسمت ۵۹} با لینک مستقیم

دانلود سریال Yali Çapkini با زیرنویس فارسی

نام سریال : Yali Çapkini

ژانر (موضوع) :

امتیاز : 6.1 در سایت IMDb

زبان : ترکی

سال انتشار :

محصول کشور : ترکیه

بازیگران : Afra Saraçoglu,Mert Ramazan Demir,Gülçin Santircioglu,

 

در قسمت ۵۹ فصل جدید دوم سریال ترکی چشم چران عمارت در ۴ کیفیت و زودتر از همه جا، پلین رو بعد از مرگش خاک میکنن و فرید و سیران آشتی میکنن!

در فصل دوم چشم چران یک سیران خواهیم دید که مصمم تره، فصل دو دراماش بیشتره، خیانت‌ها بیشتره و پر از داستان‌های عشقانه است. همچنین این فصل بیشتر تحرک داره، در این فصل جنگ و جدال کاراکترهای داخل عمارت رو تماشا میکنیم.

 

📌 —متـن پایین حـاوی اسپویل هست.⚠️

۱ . در ابتدای قسمت ۵۹، یک جهش زمانی ۳ روزه وجود دارد که قسمت را در گورستان شروع می کند. آنها می گویند که پلین مرده است، اما پس از رفتن فریت به قبر فوات، فلش بک به بیمارستان با پلین همه چیز را می گوید.

۲ . پلین هیچ صحنه ای در قسمت ۵۹ ندارد.

۳ . در حالی که فریت و سیران در حال راه رفتن هستند، کاظم به آنها دستور می دهد که مراقب سیران باشند. کاظم به محض اینکه متوجه می شود سیران با فریت ملاقات می کند، او را به پرونده اورهان تهدید می کند و به این ترتیب یک شام جدید با آکین ترتیب می دهد.

۴ . سر شام آکین باقلوای سیران می آورد. فریت را به یاد خواهد آورد.

۵ . فریت در پایان قسمت ۵۹، سیران را در شام با آکین مشاهده می کند. در همین حال، سرتر مراقب فریت خواهد بود. او انتقام خواهد گرفت، زیرا فریت را مقصر می داند.

۶ . سرتر و زرین صحبت خواهند کرد. سرتر می گوید که پلین را خوشحال می کند، فقط او را از فریت دور نگه دارید. زرین موافقت می کند و می گوید که با پلین صحبت خواهد کرد.

 

سایر اطلاعات سریال :

  • روز پخش : جمعه
  • شبکه : Star
  • زمان سریال : 2 ساعت و 20 دقیقه

معرفی سریال Yali Çapkini

فیلم فراگمان و تیزر قسمت 59 فصل 2 سریال چشم چران عمارت اضافه شد.

داستان سریال چشم چران عمارت فصل جدید Yalı Çapkını درباره‌ خانواده‌ ثروتمند کورهان است. نوه‌ این خانواده، فرید، پسر خوشگذرانی است که به جز تفریح و شیطنت‌هایش به چیزی اهمیت نمی‌‌دهد. اما از آنجایی که از لحاظ مالی به خانواده‌اش وابسته‌ است، نمی‌تواند با خواسته‌های آن‌ها مخالفت کند.

پدربزرگ خانواده به این فکر می‌افتد که تنها راهی که برای سر به راه کردن فرید وجود دارد، این است که او با دختری از شهر زادگاهش یعنی غازی عینتاب، ازدواج کند و همین مسئله سبب آشنایی فرید با سیران می‌شود. سیران فرزند دوم کاظم سانلی، یکی از افراد ثروتمند شهر غازی عینتاب است.

4.2/5 - (18 امتیاز)
20 فوریه 24

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
لطفا نظر دهید.x