×
تمامی محتوا های سایت کافه فیلم مناسب تماشا در جمع خانواده می باشد
زیرنویس فارسی

سریال ترکی شربت زغال اخته {قسمت ۵۰}

6.7
شربت زغال اخته

فصل 2 (قسمت 50 (کیفیت ۴۸۰))

سریال ترکی شربت زغال اخته {قسمت ۵۰} با لینک مستقیم

دانلود سریال Kizilcik Serbeti با زیرنویس فارسی

نام سریال : Kizilcik Serbeti

ژانر (موضوع) :

امتیاز : 6.7 در سایت IMDb

زبان : ترکی استانبول

سال انتشار :

محصول کشور : ترکیه

بازیگران : Baris Kilic,Evrim Alasya,Sila Turkoglu,

 

در نمایش فیلم قسمت ۵۰ سریال ترکی شربت زغال اخته، شروع دوباره عمر و کیویلجیم رو شاهد هستیم و فعلا قرار نیست کسی تو سریال بمیره!

وی حالا دختر بزرگش با پسر یک خانواده مذهبی و محافظه‌کار ازدواج کرده است. از آنجایی که کیویلجیم خانم خودش زنی باسواد، واقع‌گرا و مدرن است، با این وصلت موافقت نیست.

دوعا که در رشته‌ دندانپزشکی تحصیل می‌کند، در همان سال اول دانشگاه بخاطر بارداری خود، تصمیم به ازدواج می‌گیرد و این باعث ناامیدی کیویلجیم می‌شود.

اما او زمانی شوک زده می‌شود که با خانواده‌ دامادش که محافظه کار هستند، آشنا می‌شود و تفاوت‌های فرهنگی بین خودشان را به چشم می‌بیند.

فصل دوم شربت زغال اخته با پایان تابستان آغاز به پخش کرد و میهمان خانه‌های هوادارانش شد. گفته می‌شود در این فصل همسر نورسما که از او طلاق گرفته بود و از سریال جدا شده بود، دوباره در سریال حضور خواهد داشت.

 

سایر اطلاعات سریال :

  • روز پخش : جمعه
  • شبکه : show
  • زمان سریال : 2 ساعت و 20 دقیقه

معرفی سریال Kizilcik Serbeti

فیلم فراگمان و تیزر قسمت 50 سریال شربت زغال اخته اضافه شد.

سریال شربت زغال اخته با زیرنویس فارسی نمایش و کلیپشو، را می‌توانیم اثری محبوب بدانیم که امتیازات متوسط و مثبتی از مخاطبان خود دریافت کرده. این سریال در سایت imdb امتیاز 6.5 از 10 را به خود اختصاص داده و استقبالی که از آن صورت گرفت، باعث شد سازندگان به فکر ساخت فصل دیگری برای آن باشند. سریال ترکی حفظ آبرو اخته به خوبی سختی‌های ازدواج جوانانی با خانواده‌ها و فرهنگ متفاوت را به تصویر می‌کشد. این سریال بازیگران با استعدادی دارد که تصویری باورپذیر از شخصیت‌ها ارائه می‌دهند. شیمی خوبی بین بازیگران اصلی برقرار است و تمام دیالوگ‌ها و اتفاقاتی که بین این دو نفر رخ می‌دهد، کاملا طبیعی به نظر می‌رسند.

5/5 - (5 امتیاز)
فصل 2 مشاهده لینک ها
    • قسمت 50 (کیفیت ۴۸۰)
06 فوریه 24

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
لطفا نظر دهید.x