×
تمامی محتوا های سایت کافه فیلم مناسب تماشا در جمع خانواده می باشد

سریال کشیک قلب {قسمت ۱}

کشیک قلب

فصل 1 (قسمت 1)

سریال کشیک قلب {قسمت ۱} با لینک مستقیم

ژانر (موضوع) :

سال انتشار :

 

در قسمت اول ۱ سریال کشیک قلب، یک پزشک جوان به نام یوسف، در کودکی تمام اعضای خانواده خود را از دست داده‌ است و از کودکی فردی بی‌نام و نشان او را از نظر مالی تأمین کرده‌ است. او در بیمارستان و در شب نوزدهم ماه رمضان با یک بیمار عجیب روبه‌رو می‌شود.»

داستان این سریال سه دوره زندگی دکتر یوسف رستمی (نقش اول مجموعه) را به تصویر کشیده است. دوران کودکی یوسف در حوالی سال ۱۳۷۲ است، دوران جوانی او در بین سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۴ و زمان حال در سال ۱۳۹۵ (زمان ساخت سریال) می‌گذرد.

برخی از بازیگران مینی‌سریال «کشیک قلب» عبارتند از: محسن کیایی، رحیم نوروزی، علیرضا استادی، لیندا کیانی، نگین معتضدی، آتیلا پسیانی، کاظم هژیرآزاد و … .

 

سایر اطلاعات سریال :

  • شبکه : 1
  • زمان سریال : 45 دقیقه

معرفی سریال

مینی‌سریال «کشیک قلب» در پنج قسمت به کارگردانی حسین مهکام و تهیه‌کنندگی علی پورکیایی و بازی محسن کیایی از امشب روی آنتن می رود.مینی سریال «کشیک قلب» که هشت سال پیش در پنج قسمت به کارگردانی حسین مهکام و تهیه‌کنندگی علی پورکیایی در شب هی قدر از تلویزیون پخش شد، از امشب (۱۰ فروردین ماه) نیز ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه از شبکه یک سیما پخش می‌شود.این مجموعه درام اجتماعی ـ مذهبی در فضای پزشکی به قلم حسین مهکام به نگارش درآمده است.

5/5 - (1 امتیاز)
29 مارس 24

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
لطفا نظر دهید.x