×
تمامی محتوا های سایت کافه فیلم مناسب تماشا در جمع خانواده می باشد
زیرنویس فارسی

سریال کره ای ملکه طلاق {قسمت ۶}

8.4
ملکه طلاق

فصل 1 (قسمت 6)

سریال کره ای ملکه طلاق {قسمت ۶} با لینک مستقیم

دانلود سریال Queen of Divorce با زیرنویس فارسی

نام سریال : Queen of Divorce

ژانر (موضوع) :

امتیاز : 8.4 در سایت IMDb

زبان : کره ای

سال انتشار :

محصول کشور : کره جنوبی

بازیگران : Kim Sun-young,Kang Ki-young,Lee Ji-ah,

 

در قسمت ۶ سریال کره ای ملکه طلاق،  Queen of Divorce 2024 کیم سا-را ​​(با بازی لی جی آه) عروس صاحب بزرگترین شرکت حقوقی در کره جنوبی بود، اما شوهرش به او خیانت کرد و همه چیز را از دست داد. حال کیم سا-را به عنوان رئیس یک تیم در دفتر حل و فصل طلاق مشغول به کار است. او همسران بد را تنبیه کرده و به کسانی که در شرایط طلاق ناعادلانه قرار می‌گیرند، کمک می‌کند و…

این سریال یک مجموعه اکشن، جنایی، عاشقانه، درام و کمدی محصول کشور کره جنوبی به کارگردانی پارک جین سوک (Park Jin Suk) است که فصل اول آن در قالب ۱۲ قسمت در سال ۲۰۲۴ میلادی توسط سه کمپانی How Pictures و Drama House Studio و JTBC Studios تولید شد.

نویسندگی این سریال را نیز جونگ هی سون بر عهده داشته و هنرمندانی همچون لی جی آه، کانگ کی یونگ، اوه مین سوک، کیم سون یونگ، لی ته گو، سو هه وون، کیم شی هیون و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

سایر اطلاعات سریال :

  • رده سنی : NA
  • زمان سریال : 1 ساعت و 10 دقیقه

معرفی سریال Queen of Divorce

سریال کره ای ملکه طلاق یک مجموعه تلویزیونی محصول کشور کره جنوبی به نویسندگی جئونگ هی سون، کارگردانی پارک جین سوک و با بازی لی جی آه و کانگ کی یونگ است. اولین قسمت از سریال جذاب و تماشایی در تاریخ 31 ژانویه 2024 برنامه ریزی شده است. گفتنی است این مجموعه هر چهارشنبه و پنجشنبه از شبکه JTBC پخش می گردد.

سریال ملکه طلاق درباره راه حلی نوین با نام مجازات “همسر بد” است که توسط بهترین حل کننده طلاق کره (با بازیگری لی جی آه) ارائه شده است تا به ازدواج مشکل دار مشتری هایی که به او مراجعه میکنند پایان دهد.

Rate this series
11 فوریه 24

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
لطفا نظر دهید.x