×
تمامی محتوا های سایت کافه فیلم مناسب تماشا در جمع خانواده می باشد
زیرنویس فارسی

سریال کره ای دست به یقه {قسمت ۱۴}

7.9
دست به یقه

فصل 1 (قسمت 14)

سریال کره ای دست به یقه {قسمت ۱۴} با لینک مستقیم

دانلود سریال Let's Get Grabbed by the Collar با زیرنویس فارسی

نام سریال : Let's Get Grabbed by the Collar

ژانر (موضوع) : ، 

امتیاز : 7.9 در سایت IMDb

زبان : کره ای

سال انتشار :

محصول کشور : کره جنوبی

بازیگران : Kim Ha-neul,Yeon Woo-jin,Jang Seung-jo,

 

در قسمت ۱۴ سریال کره ای دست به یقه سو جونگ وون یک مجری محبوب و همچنین گزارشگر تحقیقاتی است که سعی می کند تخلفات مجرمان را به روش خودش افشا کند. او متهم به قتل معشوقه همسرش می شود. سو جونگ وون سعی می کند به کمک کارآگاه کیم ته هون حقیقت را آشکار کند…

سریال دست به یقه با عنوان اصلی (Myeoksal Hanbeon Jabhibsida) که با عناوین (Let’s Get Grabbed by the Collar) و (Let’s Get Caught by the Neck) نیز شناخته می‌شود، یک مجموعه جنایی، معمایی، درام و هیجان‌انگیز محصول کشور کره جنوبی به کارگردانی مشترک لی هو و لی هیون کیونگ (Lee Ho و Lee Hyun kyung) است که فصل اول آن در سال ۲۰۲۴ میلادی تولید شد؛ نویسندگی این سریال را نیز بائه سو یونگ بر عهده داشته و هنرمندانی همچون کیم ها نول، یون وو جین، جانگ سونگ جو، جونگ وونگ این، یون جی مون، هان چائه آه، کیم مین جائه، هونگ جی هی، جونگ این گی و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سایر اطلاعات سریال :

  • رده سنی : NA
  • زمان سریال : 1 ساعت و 10 دقیقه

معرفی سریال Let's Get Grabbed by the Collar

سریال کره ای دست به یقه یک سریال کره جنوبی در ژانر ملودرام، هیجان انگیز، معمایی و درام به کارگردانی لی هو جه است که با نام های Grabbed by the Collar , Let Me Grab You by the Collar و Let’s Get Grabbed by the Collar نیز شناخته میشود. این سریال براساس رمانی با همین نام ساخته شده است و از 18 مارچ 2024 پخش خواهد شد.

Rate this series
26 آوریل 24

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
لطفا نظر دهید.x