×
تمامی محتوا های سایت کافه فیلم مناسب تماشا در جمع خانواده می باشد

سریال هفت سر اژدها {قسمت ۴۴}

هفت سر اژدها

فصل 1 (قسمت 44)

سریال هفت سر اژدها {قسمت ۴۴} با لینک مستقیم

ژانر (موضوع) :

سال انتشار :

 

در فیلم قسمت ۴۴ چهل و چهارم سریال هفت سر اژدها، قصه یک درام اجتماعی و سیاسی با بازی مجدی واشقانی که به مفاسد اقتصادی ورود کرده است.

این سریال یکی از آثار بحث برانگیز تلویزیون است که طالبی نزدیک به چهار سال زمان صرف ساخت آن کرده. در سریال «هفت سر اژدها» مجید واشقانی عهده‌دار یکی از نقش‌های اصلی است.

او نقش آقازاده‌ای را بازی می‌کند که محور اصلی شکل‌گیری برخی از مفاسد اقتصادی در کشور است.یکی دیگر از نقش‌های اصلی این سریال را «حمید صفت» که بیشتر به عنوان رپر شناخته می‌شود بر عهده دارد. گفته می‌شود او نقش یک دانشجوی عدالت طلب را بازی می‌کند.

حمید صفت در جریان بازی در سریال «هفت سر اژدها» بود که درگیر پرونده جنایی قتل ناپدری‌اش شد، اما با وجود این اتفاق طالبی بازیگر دیگری را جایگزین او نکرد و منتظر ماند تا تکلیفش مشخص شود. بعد از تبرئه شدن حمید صفت، طالبی با وجود فشار‌های متعدد نقش او را حذف نکرد و سکانس‌های باقی مانده را با دعوت مجدد از این بازیگر-خواننده ادامه داد.

 

سایر اطلاعات سریال :

  • شبکه : 3

معرفی سریال

سریال «هفت سر اژدها» شبکه سه، پخش شده از تلوبیون و آپارات به کارگردانی ابوالقاسم طالبی که در ژانر پلیسی ساخته شده است از ابتدای ماه مبارک رمضان روی آنتن می رود.«هفت سر اژدها» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی و با حضور بازیگران مختلفی در فضای اجتماعی تهیه و تولید شده است.

3.7/5 - (3 امتیاز)
02 مه 24

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
لطفا نظر دهید.x