×
تمامی محتوا های سایت کافه فیلم مناسب تماشا در جمع خانواده می باشد

سریال مستوران {فصل دوم قسمت ۲۸}

مستوران

فصل 2 (قسمت 28)

سریال مستوران {فصل دوم قسمت ۲۸} با لینک مستقیم

ژانر (موضوع) :

سال انتشار :

 

در قسمت ۲۸ از فصل ۲ سریال مستوران ، لطفعلی است که حالا به سن جوانی رسیده و عاشق دختر حاکم شهر که نامش ماه منیر است، شده است.

در روز ۱۳ فروردین او موفق به گفتگو با دختر می‌شود و دختر هم که ماه‌منیر نام دارد، علاقه‌ای متقابل به لطفعلی پیدا می‌کند. اما ظاهرا قرار است در ادامه رقیبانی عشقی برای هرکدام از این دو نفر پیدا شوند که بر سر راه وصلت یا خوشبختی آن‌ها سنگ‌اندازی کنند.

اگر بخواهیم از جنبه‌های مثبت شروع کنیم، شاید بتوانیم به صحنه‌پردازی و جلوۀ بصری سریال اشاره کنیم که اگرچه به خودی خودش چیز نظرگیر و خارق‌العاده‌ای نیست، اما ظاهرا تا حدی نسبت به فصل اول پیشرفت داشته است؛ چهره‌ها کمی تابناک‌تر و زیباترند، جلوۀ رنگ‌ها بیشتر است و از تعداد صحنه‌هایی که در محیط‌های تاریک فیلمبرداری شده‌اند تا اندازه‌ای کاسته شده.

در مجموع به نظر نمی‌رسد که رویکرد سریال تفاوت قابل ملاحظه‌ای با فصل نخست داشته باشد؛ هنوز همان تاکید غلوشده و شعاری بر ارائۀ عناصر خاصی که «ایرانی بودن» داستان را به چشم مخاطب بکشند در سریال وجود دارد؛ بدون اینکه داستان به خودی خودش بتواند مخاطب را مجذوب کند و اشتیاقی برای تماشای ادامۀ داستان در او پدید بیاورد.

 

سایر اطلاعات سریال :

معرفی سریال

داستان فصل دوم سریال مستوران ، از ۲۰ سال پس از اتفاقات فصل اول آغاز می‌شود. جایی که لطفعلی با ماه‌منیر، دختر حاکم مستوران ملاقات می‌کند و این دو به یکدیگر علاقه‌مند می‌شوند. به طور کلی فصل دوم زندگی لطفعلی در جوانی را روایت می‌کند. فیلمنامه «مستوران ۲» را محمد حنیف نوشته است که پیش‌تر کتابی به همین نام از او منتشر شده، سیدعلی هاشمی هم کارگردانی فصل دوم سریال را برعهده دارد؛ او برای اهالی تئاتر نامی آشنا است که بیش از یک دهه در این عرصه فعالیت دارد. هاشمی در کنار تئاتر، حضوری فعال در سینما و تلویزیون هم داشته است، او تجربه همکاری به عنوان دستیار کارگردان و برنامه‌ریز را با زنده‌یاد حمید لبخنده، حسن فتحی، علیرضا رئیسیان، حسین سهیلی‌زاده را در کارنامه دارد. هاشمی سال ۹۷ روی صندلی کارگردانی فیلم «زعفرانیه ۱۴ تیر» با بازی مهدی هاشمی، نازنین بیاتی، هنگامه قاضیانی، مسعود رایگان و لیندا کیانی نشست. «مستوران ۲» نخستین تجربه او در کارگردانی سریال است.

4/5 - (4 امتیاز)
26 ژانویه 24

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
لطفا نظر دهید.x