×
تمامی محتوا های سایت کافه فیلم مناسب تماشا در جمع خانواده می باشد

سریال سنجرخان {قسمت ۷}

سنجرخان

فصل 1 (قسمت 7)

سریال سنجرخان {قسمت ۷} با لینک مستقیم

ژانر (موضوع) :

سال انتشار :

 

در قسمت هفتم ۷ سریال سنجرخان، سنجرخان وزیری نرانی ملقب به سردار اکرم یکی از مبارزان و آزادی‌خواهان کورد اهل سنت بود که در زمان انقلاب مشروطه فعالیت‌های زیادی انجام داد و در برابر نیروهای اشغالگر روس و انگلیس قد علم کرد و به مبارزه پرداخت.

میرزا محمد وزیری نرانی پدر و جیران خانم رستمی مادر این شخصیت کلیدی تاریخی بودند و او جز خاندان‌های بلندپایه کورد بود. او سرانجام در سال ۱۲۹۹ هجری شمسی توسط برادرش کشته می‌شود.

خلاصه سریال سنجر خان نیز راجع به این شخصیت است اما قرار نیست شاهد جنگ‌های پی در پی این شخصیت با دشمنان باشیم بلکه اتفاقات سال ۱۲۹۶ و ابعاد شخصیتی این سردار شجاع کورد را خواهیم دید که چگونه مقابل ظلم و اشغالگران ایستادگی کرد.

هدف سریال شناساندن این شخصیت تاریخی تقریبا فراموش شده کورد ایرانی است.

تمامی قسمت های این سریال را می توانید از سایت کافه فیلم دانلود کنید.

 

سایر اطلاعات سریال :

معرفی سریال

سریال سنجر خان تلوبیون یکی از جدیدترین تولیدات صدا و سیما ایران است که به روایت یکی از قهرمانان کورد می‌پردازد. .محمدحسین لطیفی کارگردان، نویسنده، مجری و تهییه‌کننده ایرانی متولد سال 1341 است. او ابتدا فعالیت خود را از دستیاری کارگردان شروع کرد و سپس در سال 1375 با فیلم سرعت اولین تجربه کارگردانی مستقل خود را داشت. ژانر سریال سنجر خان تاریخی، درام و حماسی است. این مجموعه از تاریخ 26 بهمن 1402 به روی آنتن رفت و هر شب از شبکه یک سیما ساعت 22:00 و تکرار آن روز بعد ساعت 15:00 پخش می‌شود. تعداد قسمت های سریال سنجر خان 26 قسمت 40 خواهد بود.

3.5/5 - (2 امتیاز)
20 فوریه 24

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
لطفا نظر دهید.x