×
تمامی محتوا های سایت کافه فیلم مناسب تماشا در جمع خانواده می باشد

سریال سرزمین مادری {فصل سوم قسمت ۱}

سرزمین مادری

فصل 3 (قسمت آخر فصل 2)

سریال سرزمین مادری {فصل سوم قسمت ۱} با لینک مستقیم

ژانر (موضوع) :

زبان : فارسی

سال انتشار :

محصول کشور : ایران

بازیگران : شهاب حسینی، جواد عزتی، بابک حمیدیان، الهام حمیدی، امیر آقایی،

 

در قسمت اول (۱) فصل سوم (۳) سریال سرزمین مادری تلوبیون، پسر بچه‌‌ای بنام «رهی» بعد بمباران متفقین، از زیر آوار بیرون کشیده می‌شود.

وی پس از چند روز مراقبت توسط مادرش، راهی تهران می‌گردد. سال‌ها بعد او در یک خانواده توده‌‌ای بزرگ می‌شود، اما بر اثر به وقوع پیوستن ماجراهایی، او را به خانواده درباری می‌سپارند.

در این خانواده است که او رفته رفته به هویت خود پی می‌‌برد و همین امر باعث می‌‌شود به یک خانواده دیگر که اعتقاد مذهبی دارند، سپرده شود.

قسمت‌های ابتدائی این سریال روی معرفی خانواده‌های بهادری و اردکانی با بازی‌های شاخص امیر آقایی، الهام حمیدی، پژمان بازغی و علی شادمان در نقش کودکی ۱۰ ساله متمرکز می‌شود.

شخصیت اردکانی با بازی امیر آقایی، تفکرات و رفتارش به عنوان یک معلم توده‌ای در مدرسه و همچنین جدایی‌اش از خانواده‌ نامدار و بانفوذ بهادری از دیگر نقاط روایت شده در قسمت‌های ابتدائی این سریال است.

فصل سوم این سریال به مانند دو فصل قبلی ابتدا چهارشنبه‌ها بربستر تلوبیون منتشر می‌شود و بعد از آن روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۰٫۳۰ روی آنتن شبکه سه می‌رود.

زمان پخش فصل سوم سریال سرزمین مادری و اینکه کی پخش میشود مشخص شد.

پخش فصل سوم سریال «سرزمین مادری» به کارگردانی کمال تبریزی در اردیبهشت ۱۴۰۳ از سر گرفته می‌شود. در این فصل آرش مجیدی به جای شهاب حسینی ایفاگر نقش رهی شده است.

سایت کافه فیلم این سریال را منتشر خواهد کرد.

 

سایر اطلاعات سریال :

  • روز پخش : چهارشنبه
  • شبکه : 3
  • زمان سریال : 55 دقیقه

معرفی سریال

در سریال سرزمین مادری فصل ۳ قسمت اول (فصل ۲ قسمت ۲۰) ، فیلم پخش شده اختصاصی از تلوبیون و آپارات و کلیپشو، با نام اولیه سرزمین کهن، یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی کمال تبریزی و با بررسی وقایع سیاسی ایران از سال ۱۳۲۰ خورشیدی تا پیروزی انقلاب اسلامی در بستر زندگی پسری نوجوان است. بنابر زمان‌بندی اعلام‌شده، پخش سریال قرار بود ۵ دی ۱۳۹۲ از تلویزیون شبکه سه ایران انجام شود اما پس از پخش چند قسمت، توهین و تحریف تاریخ ایل بختیاری از آن برداشت شد و موجی از اعتراضات در مناطق لرنشین، در استان‌های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان و همچنین شخصیت‌های تأثیرگذار قوم لر را در پی داشت. پس از این اعتراضات، پخش این مجموعه با استدلال‌هایی همچون بازنگری در پوشش بازیگران زن و همچنین آنچه که نارضایتی مسئولان صدا و سیما از کم‌رنگ بودن نقش جریانات اسلامی در پیروزی انقلاب ۱۳۵۷ خواندند، با تأخیر روبرو شد تا برخی صحنه‌های آن دوباره فیلم‌برداری شود.

4.3/5 - (55 امتیاز)
29 فوریه 24

23 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مثل همیشه …زمان پخش به زیر لحاف !! خواهد بود ! سکرته ! ملت هم که به حساب نمیان ! هر جور میلشون باشه !! # سیمای میلی !😡😠

آخرین ویرایش 3 ماه قبل توسط حسن

شورشو دراوردن هیچ اطلاع رسانی ندارن معلوم یه بار پخش نمیشه یبار دوتا پخش میشه یبار یه قسمت الانم که دایورت کردن معلوم نیست کی میخان پخشش کنن

چی چی اینا برنامه داره
هه هه هه خخخخخخخ
بی برنامه رسوندسمون به اینجا که هستیم
پس توقع برنامه از اینها توقع از ……….
است

سریالی که اینقدر روایت های غیرمعتبر سراسر تحریف داره برای جمع و جور کردنش هزار مشکل دارن. خودشون هم در بین اینهمه تحریف حقایق سردرگم شدن. چه توقعاتی دارید؟

نامنظمی پخش این سریال مسخره است

واقعا خاک تو سرشون با این پخش. حقشه صداوسیما تحریم بشه بیشتر

از این هفته که یک قسمت رو نشون میدین یک هفته وقت دارید که قسمت بعدی رو برای نمایش آماده کنید. پس آماده نبودن سریال دلیلی جز بی توجهی شما به بیننده نداره.بعد نگیدچرا مردم میرن سراغ ماهواره.

فکر کنم چون نزدیک ماه رمضونه تو عید وماه رمضون یا اصلا پخش نمیشه یا هفته ای یک بار پخش میشه.

آقای صدا و سیما یه سریال پخش کردن اینقدر دنگ و فنگ نداره! میخواین فوتبال پخش کنین کلا اون روز سریال رو نمیذارید…
اگه به شعور مخاطب احترام بذارید، مخاطب هم شما رو دنبال میکنه

والا نمیدونم شبکه ورزش پس برای چیه که هر بار فوتبال هست باید برنامه دیگه کنسل بشه . مدیریت شبکه همیشه مزخرف بوده

تازه اونهائی هم که پخش میشه ،پر از اشتباه و ضد ونقیضه ،حتی انتخاب بازیگران ،نسبت به سنشون !!!مثلا آقای حسینی اصلا بهش میخوره ۲۴ ساله باشه؟؟؟؟؟؟؟ از مسائل تاریخی که بگذرییییییم!!!

حیف از کمال تبریزی وبقیه کارگردان های نامدارکه زحماتشون الت دست ادمهای بیسواد میشه انهایی که موقعیت های اجتماعی وکاری را میگیرند وبا عملکرد مسخرهشون مردم رابیزار وعصبی وناراضی میکنند مثل کاری که با برنامه نود کردند.

حیف که در این مملکت که در ابعاد گوناگون عدالت و مردم سالاری، در جهان داعیه دار است! حتی نمیتوان از هیچ فرد و جناح و تفکری توقع داشت یک سریال تاریخی بسازه که فقط حقیقت رو به درستی و صداقت آنگونه که بوده به تصویر بکشه و امیال و مقاصد خودشون یا دیگران در مسیر ساختش تاثیر گذاری نداشته باشه!!!
یکی پهن میکنه یکی جمش میکنه یکی میزنه زیر میز یکی زیرمیزی میخواد یکی میده یکی نمیده یکی میره یکی میاد خلاصه که این رسم و رسوم جاری با آنچه آرمان‌هایمان در و پس از پیروزی انقلاب بوده بطور محسوسی دستخوش تغییرات شده و هر تغییرش بر میل کسانی بوده که در آن دم، دستی بر قدرت و نفوذ داشته اند ولی ای کاش کمی چشمانشان را بهتر باز میکردند و پاک میدیدند که صاحبان و وارثان حقیقی و حقوقی انقلاب اسلامی به فرموده امام خمینی و امام خامنه‌ای اصولا و شرعا فقط و فقط جمهورش بوده هستند و خواهند بود که همین جمهورند که انقلابشان را تا کنون با هر تیپ و قیافه‌ای هم که در جامعه کنونی دارند حتی از روی لبه بران تیغ تیز دشمنانش و بدخواهان و سهم‌خواهانش همچنان به صحت و سلامت و آبرو و امنیت پیش برده‌اند و از جان و مال و آرزو برایش دریغ نکردند!!!
حقوق صاحبان انقلاب اسلامی ایران خوردنی نیست و اگر هم علی‌الظاهر خورده شد بعضاً، اما قطعا قابل هضم‌تان نیست و از درون کالبد نفسِ حرام خواران را شکافته و به سوی جمهور و صاحبانش باز خواهد گشت و این وعده‌ی حق خداوند و ائمه و امامین انقلاب اسلامی و شهداءَش است.
انقلاب اسلامی یک فطرت پاک قرآنی و اسلامی و مردمی نهاد می‌باشد که هرچند هم کسانی آن را به ناحق و به هر نیرنگی تغییرش دهند باز هم این انقلابِ فطریِ پاک نهادِ اسلامیِ مردمی، خودش را پاکیزه نموده و درخشان خواهد ساخت و پرچم‌ش با ایمان و همت وارثانش و رهنمودهای امام و ولایت فقیه‌شان به مقصدش و صاحبش خواهد رسانید و آنان که راه چپ پیش گرفتند خواهند دید که روی سیاهی به سیمای خودشان ابدی نمایان بنشسته و پاکی طهارت این انقلاب اسلامی فطری به مردم و انقلابشان ابدی نقش بسته.

من اصولا” به خاطر همه مواردی که ذکر شد سعی می کنم بیننده سریال های صدا و سیما نباشم. اما به توصیه یکی از دوستان مبتنی بر اینکه این سریال تاریخ معاصر را به خوبی به تصویر کشیده است از طریق اینترنت سریال را تا آخر فصل ۲ تماشا کرده ام. ولی الآن دو هفته ای است که منتظر پخش فصل سوم هستم!! حداقل به شعور بیننده احترام بگذارید و در دو خط بنویسید که به هر علتی سریال تا یک سال دیگر هم پخش نمی شود! این طوری تکلیف همه روشن می شود.

کلن این فیلم قطع و وصل داره…قطع میکنن تا ده سال بعد…

با درود
تو یکی از قسمت ها اقدس الملوک میگه پسر و عروسشون تو جنگ آذربایجان کشته میشن در صورتی که پدر و مادر رهی تو بمب باران روستایی نزدیک اراک کشته میشن بنابراین رهی معلوم نیست کیه احتمالا انقلاب که میشه هر کی هر کی میشه اینم که با اون گندی که تو ازدواج اول بالا آورده بوده دیگه ازدواج نمیتونه یا نمیخواد بکنه میگذاره بعد انقلاب که خودش سری تو سرا در میاره، میره دو تا دو تا میگیره هم زینبو میگیره هم این دختر عمویه را اونا هم احتمالا شوهراشون هر کدوم به یک شکلی یا مردند یا کشته شدند. ولی انصافا تو تحریف تاریخ به میل و نظر حکومت چیزی کم نگذاشته این سریال!

فک نکنم شاپرک با رهی ازدواج کنه علاقه ای بهش نداره‌

23
0
لطفا نظر دهید.x