×
تمامی محتوا های سایت کافه فیلم مناسب تماشا در جمع خانواده می باشد
  • خانه
  • »
  • سریال
  • »
  • سریال جا میونگ گو : جومونگ ۳ {قسمت ۱۹}
دوبله فارسی

سریال جا میونگ گو : جومونگ ۳ {قسمت ۱۹}

7.2
جا میونگ گو جومونگ 3

فصل 1 (قسمت 19)

سریال جا میونگ گو : جومونگ ۳ {قسمت ۱۹} با لینک مستقیم

دانلود سریال Ja Myung Go با دوبله فارسی

نام سریال : Ja Myung Go

ژانر (موضوع) :

امتیاز : 7.2 در سایت IMDb

سال انتشار :

بازیگران : Jung Ryeo-won,Park Min-Young,Jung Kyung-ho,

 

در قسمت نوزدهم ۱۹ سریال کره ای  جومونگ ۳ : جا میونگ گو،به همراه دوبله و زیرنویس فارسی، «شاهزاده جامیونگ» و «را هی» دو خواهر ناتنی هستند.

که هر دو در یک ساعت به دنیا آمده‌اند و پیشگو هشدار داده است که یکی از این دو کشور را نجات می‌دهد و دیگری آن را نابود می‌کند.

پرنسس جا-میونگ توسط وانگ جاسیل، مادر جاه طلب راهی مورد سوء قصد قرار می‌گیرد، اما به طور معجزه‌آسایی در آخرین لحظه به استان شاندونگ می‌گریزد. او در آنجا به یک هنرمند برتر در گروه هنرمندان شاندونگ تبدیل می‌شود.

جامیونگ بعد از اینکه به هویت واقعی خود پی می‌برد به عنوان یک شاهزاده خانم سلطنتی به کشور ناکرانگ باز می‌گردد. بازگشت او باعث درگیری بر سر حق تاج و تخت می‌شود.

مادر جا-میونگ او را کاهن معبد می‌کند تا جانش را نجات دهد. او در آنجا سیستم «جا میونگ گوگ» را برای دفاع از کشور ناکرانگ ابداع می‌کند؛ سیستمی که شامل یک طبل عظیم برای اطلاع دادن حملات دشمن به سربازان است.

در همین زمان او با شاهزاده هو دونگ (با بازی جونگ کیونگ هو) پسر امپراطور موهیول از کشور گوگوریو آشنا می‌شود و به او علاقمند می‌شود. اما شاهزاده هودونگ که برای جاسوسی به ناکرانگ آمده، با خواهر جا میونگ یعنی راهی ازدواج می‌کند تا از طریق او بتواند طبل کشور ناکرانگ را نابود کند و راه را برای تسخیر کشور ناکرانگ توسط گوگوریو باز کند.

 

سایر اطلاعات سریال :

  • رده سنی : NA
  • زمان سریال : 59 دقیقه

معرفی سریال Ja Myung Go

«پرنسس جا میونگ گو» یا جومونگ ۳ از تلوبیون و آپارات، را به نوعی شاید بشود سومین فصل از داستان جومونگ به حساب آورد. این سریال که در سال ۲۰۰۹ ساخته شد، روایتی از دوران امپراطوری موهیول و درگیری بین گوگوریو و کشور ناکرانگ است.البته داستان این فیلم بیشتر در کشور ناکرانگ اتفاق می‌افتد و شخصیت‌های اصلی آن نیز، دو شاهدخت کشور ناکرانگ و پسر امپراطور موهیول هستند.

3.4/5 - (8 امتیاز)
07 آوریل 24

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

هههههنحملببلالبر

1
0
لطفا نظر دهید.x