×
تمامی محتوا های سایت کافه فیلم مناسب تماشا در جمع خانواده می باشد
زیرنویس فارسی

سریال ترکی وحشی {قسمت ۳۴}

7.2
وحشی

فصل 1 (قسمت 34)

سریال ترکی وحشی {قسمت ۳۴} با لینک مستقیم

دانلود سریال Yabani با زیرنویس فارسی

نام سریال : Yabani

ژانر (موضوع) :

امتیاز : 7.2 در سایت IMDb

زبان : ترکی

سال انتشار :

محصول کشور : ترکیه

بازیگران : Halit Özgür Sari,Simay Barlas,Yurdaer Okur,

 

در نمایش قسمت ۳۴ سریال ترکی وحشی زیرنویس چسبیده، یامان که فرزند خانواده پولداری است در کودکی توسط افرادی با هدف باج گیری دزدیده می‌شود.

این افراد قصد باج‌گیری از خانواده یامان را دارند. اما اتفاقاتی که در طی این ماجرا رخ می‌دهد منجر به گم‌شدن یامان می‌شود.

حالا یامان دوران کودکی خود را باید در خیابان‌های شهر بگذراند و بی‌خبر از خانواده خود برای زندگی‌اش بجنگد. همین موضوع سبب می‌شود که یامان سال‌ها در خیابان‌ها و همراه دوستان خود زندگی کند.

داستان از آنجایی پیج و تاب پیدا می‌کند که یامان با پسری به نام آتش و دوست‌دخترش، رویا، در یک کلوپ سرگرمی برخورد می‌کند. در ادامه سریال با داستان‌های مختلف و پر پیچ و خم یامان و زندگی‌اش همراه می‌شویم.

پس از گذشت سالیان طولانی بالاخره یامان خانواده خود را پیدا می‌کند و به عمارت خانوادگی‌اش باز می‌گردد. اما سوال اصلی برای یامان این است که آیا نسبت خونی بر دوستی‌های ارزشمند او ترجیح دارد؟

در طول سریال ترکی وحشی، علاوه بر داستان زندگی یامان و چالش‌هایش، نگاه ویژه‌ای به عشق شعله‌ور میان آتش و رویا وجود دارد. آتش چنان در عشق رویا غرق است که هر کاری برای او می‌کند!

 

سایر اطلاعات سریال :

  • رده سنی : NA
  • زمان سریال : 2 ساعت و 20 دقیقه

معرفی سریال Yabani

سریال ترکی وحشی یکی از جدیدترین سریال‌های سینمای ترکیه است که در سال 2023 پخش شده است. فعلا تنها چند قسمت ابتدایی این سریال جذاب و تماشایی بر روی آنتن رفته است. در همین مدت کوتاه، بینندگان بسیاری طرفدار سریال Yabani ترکی شده‌اند. ژانر سریال، دراماست؛ شاید بتوان گفت محبوب‌ترین ژانر سینمایی در نزد مردم ترکیه!

سریال وحشی خیلی خوب از سوی مردم این کشور و دوست‌داران سینمای ترکیه، مورد استقبال قرار گرفت و جایگاه ویژه‌ای در میان سریال‌های در حال پخش پیدا کرد. کارگردانی را چاقاتای توسان (Çagatay Tosun) برعهده داشته است. کارگردانی که پیش از این نیز آثار تماشایی بسیاری در کارنامه خود ثبت کرده است.

3.4/5 - (17 امتیاز)
11 مه 24

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
لطفا نظر دهید.x