×
تمامی محتوا های سایت کافه فیلم مناسب تماشا در جمع خانواده می باشد
زیرنویس فارسی

سریال ترکی قضاوت {قسمت ۹۴}

8.3
قضاوت

فصل 1 (قسمت 94)

سریال ترکی قضاوت {قسمت ۹۴} با لینک مستقیم

دانلود سریال Yargi با زیرنویس فارسی

نام سریال : Yargi

ژانر (موضوع) :

امتیاز : 8.3 در سایت IMDb

زبان : ترکی

سال انتشار :

محصول کشور : ترکیه

بازیگران : Kaan Urgancioglu,Pinar Deniz,Zeyno Eracar,

 

در قسمت ۹۴ سریال ترکی قضاوت ، وکیلی شجاع و نترس به نام سیلین (پینار دنیز) که هر کاری برای برقراری عدالت حاضر است انجام دهد و یک دادستان مقرراتی و سنتی پایبند به قانون، در جریان رسیدگی به ماجرای پرونده قتلی با هم برخورد می‌کنند.

این دو شخصیت به گونه‌ای متضاد هم هستند و این، باعث نوعی جذابیت در شیمی رابطه آن‌ها است و در ضمن، ایجاد نوعی کشش برای شروع رابطه عاشقانه بین آن‌ها است.

پدر وکیل سیلین متهم به سرقت است و محکوم به ۵ سال حبس شده و او از زمان تحصیل در دانشگاه، مسئولیت خانواده‌اش را برعهده دارد.

از طرفی، برادر دادستان ایلگاز نیز متهم به قتل شده و او بین مسائل احساسی و وجدانی خود درگیر تضاد شده است. این دو باید برای یافتن قاتل با هم همکاری کنند و این باعث می‌شود که مسائلی در زندگی آن‌ها اتفاق بیفتد.

 

سایر اطلاعات سریال :

  • رده سنی : NA
  • زمان سریال : 2 ساعت و 20 دقیقه

معرفی سریال Yargi

سریال ترکیه ای قضاوت (Yargı) با زیرنویس فارسی دی ال مکوین و نمایش، به کارگردانی علی بیلگین (Ali Bilgin) و نویسندگی سما ارگنکون (Sema Ergenekon) ساخته شده است. این اثر بیشتر از یک عاشقانه ساده به نظر می‌آید و در ترکیب ژانرهای مختلف و پیچیدگی ماجراهای شخصیت‌هایش، مفهوم عدالت و حقیقت به چالش کشیده می‌شود. به طوری که اگر از زوایای مختلف و دید هر کدام به ماجرا نگاه کنیم، هر کدام به نوعی حق دارند و «قضاوت» در این مورد، به همین سادگی هم نیست.

1/5 - (1 امتیاز)
12 مه 24

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
لطفا نظر دهید.x