×
تمامی محتوا های سایت کافه فیلم مناسب تماشا در جمع خانواده می باشد
  • خانه
  • »
  • سریال
  • »
  • سریال ترکی خواهران و برادران {قسمت ۴۰۰}
دوبله فارسی

سریال ترکی خواهران و برادران {قسمت ۴۰۰}

5.8
خواهران و برادران

فصل 1 (قسمت 400)

سریال ترکی خواهران و برادران {قسمت ۴۰۰} با لینک مستقیم

دانلود سریال Kardeslerim با دوبله فارسی

نام سریال : Kardeslerim

ژانر (موضوع) :

امتیاز : 5.8 در سایت IMDb

زبان : ترکی

سال انتشار :

محصول کشور : ترکیه

بازیگران : Celil Nalçakan,Cüneyt Mete,Yigit Koçak,

 

در فیلم قسمت ۴۰۰ سریال ترکی خواهران و برادران دوبله فارسی ، زندگی چند دختر و پسر نوجوان را نشان می دهد که چالش هایی دارند.

سریال خواهران برادران هر چه قسمت ها جلوتر می رود شخصیت های جدید و تازه ای به سریال اضافه می شوند و شخصیت های قبلی نیز با اتفاقات مختلفی که در سریال خواهران و برادران پیش می آید از سریال خارج می شوند.

عمر، آسیه و امل برادر و خواهرانی هستنند که به خاطریک اتفاق عجیب برادر بزرگ ترشان و مادر و پدرشان را از دست می دهند و برای ادامه زندگی مجبور می شوند هم کار کنند و هم درس بخوانند.

اما هربار با مسئله تازه روبه رو می شوند و مشکلاتی برایشان ایجاد میشود. این خواهر و برادر هنوز علت مرگ مادر، پدر و برادرشان را نمی دانند و اگر متوجه شوند که چه کسی مسبب مرگ خانواده آنها است قصه فیلم خیلی هیجان انگیز تر خواهد شد. زیرا هر سه آنها توسط عاکف کشته شده اند.

 

سایر اطلاعات سریال :

  • رده سنی : NA
  • زمان سریال : 0 ساعت و 0 دقیقه

معرفی سریال Kardeslerim

داستان خواهران و برادران درباره 4 خواهر و برادر به نام‌های قدیر، عمر، آسیه و امل است. داستان از برادر بزرگتر نقل می‌شود که تمام تلاش خود را می‌کند تا از برادر و دو خواهرش محافظت کند. اتفاقات طوری رقم می‌خورد که به جوانان درس امید می‌دهد و به آن‌ها گوشزد می‌کند که با هر ضربه‌ای نشکنند و دوباره بایستند و نهایت تلاش خود را بکنند.

طی ماجراهایی که اتفاق می‌افتد، این چهار خواهر و برادر، پدر و مادر خود را از دست می‌دهند. سپس در این دنیای بی‌رحم که آن‌ها دیگر کسی را جز خودشان ندارند، تصمیم می‌گیرند که به یکدیگر تکیه کنند و پشت هم باشند. همه چیز طبق روال عادی پیش می‌رود و روز‌های سخت می‌گذرند تا اینکه درهای دانشکده عاکف به روی این چهار خواهر و برادر باز می‌شود. عاکف رئیس دانشکده است و درعین حال مسبب تمام بدبختی‌های آن‌ها نیز محسوب می‌شود.

2.5/5 - (2 امتیاز)
23 ژوئن 24

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
لطفا نظر دهید.x