×
تمامی محتوا های سایت کافه فیلم مناسب تماشا در جمع خانواده می باشد

سریال ترور {قسمت ۳}

ترور

فصل 1 (قسمت 3)

سریال ترور {قسمت ۳} با لینک مستقیم

ژانر (موضوع) :

سال انتشار :

 

در قسمت سوم (۳) سریال ترور از شبکه یک،  یک ماموریت وجود دارد که قرار است تروری به شخص سردار قاسم سلیمانی را نافرجام باقی بگذارد.

در سریال تلاش‌های پلیس امنیت را برای محافظت از فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌بینیم و لازم به ذکر است که این اثر حول محور سردار سلیمانی نیست و بازیگری نقش او را در سریال بازی نمی‌کند.

در طی سال‌های اخیر شاهد پخش سریال‌های امنیتی زیادی در تلویزیون ایران بوده‌ایم. این آثار معمولا درباره ترورها، عملیات‌های خرابکارانه و پلیس امنیتی ایران ساخته شده‌اند. یکی از پرمخاطب‌ترین سریال‌هایی که با این موضوع ساخته شد، گاندو بود.

همچنین آثاری مثل ترور خاموش، سرجوخه و سارق روح نیز حول محور موضوع امنیت تولید شده‌اند. حال در یکی از جدیدترین ساخته‌های تلویزیون شاهد روایتی حقیقی درباره امنیت هستیم.

 

سایر اطلاعات سریال :

معرفی سریال

سریال جذاب ترور، ژانر سریال ترور اجتماعی، اکشن، جنایی، معمایی و سیاسی امنیتی است. این اثر قرار بود ابتدا از 14 دی ماه 1402 پخش شود اما به دلیل حادثه گلزار شهدای کرمان، استثنا در چهارشنبه 13 دی 1402 ساعت 22:45 پخش شد. به طور کلی روند پخش سریال پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت 22:15 است و بازپخش آن روز بعد ساعت 15:15 خواهد بود. تعداد قسمت های سریال ترور نیز 8 قسمت خواهد بود و سریال در قالب یک مینی سریال پخش خواهد شد.

5/5 - (1 امتیاز)
11 ژانویه 24

15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

قشنگه❤❤

این فیلمم عالیه

فیلم قشنیگه

خیلی خوب بود

فیلم های خوبی میزارین😍😍

آخرین ویرایش 5 ماه قبل توسط .....

عالی

ممنون از لطفتون

15
0
لطفا نظر دهید.x