×
تمامی محتوا های سایت کافه فیلم مناسب تماشا در جمع خانواده می باشد
زیرنویس فارسی

انیمه وان پیس {قسمت ۱۰۹۹}

8.3
وان پیس

فصل 1 (قسمت 1099)

انیمه وان پیس {قسمت ۱۰۹۹} با لینک مستقیم

دانلود سریال One Piece با زیرنویس فارسی

نام سریال : One Piece

ژانر (موضوع) :

امتیاز : 8.3 در سایت IMDb

سال انتشار :

بازیگران : Iñaki Godoy,Emily Rudd,Mackenyu,

 

در قسمت ۱۰۹۹ انیمه وان پیس one piece ، همه چیز از آنجا آغاز شد که پادشاه دزدان دریایی، گل دی راجر، در ملا عام اعدام شد. گفته می‌شود که وی در طی سفرهای خود ثروت غیرقابل تصوری را جمع کرده است.

هنگامی که جمعیت از وی سوال کردند که کجا گنج خود را پنهان کرده است، گفت: “اگر آن را پیدا کنید می‌توانید آن را داشته باشید.

من همه آن را در وان پیس پنهان کرده‌ام!” آخرین سخنان وی باعث افزایش دزدی دریایی شد. زیرا مردانی که مشتاق شکار گنج بودند و مقام و گنج پادشاه دزدان دریایی را برای خودشان میخواستند به دریا می‌زدند. عصر دزدی دریایی آغاز شده است!

داستان وان پیس دربارهٔ ماجراهای یک گروه دزد دریایی به فرماندهی «مونکی دی. لوفی» است که به‌دنبال بزرگ‌ترین گنج دنیا، «وان پیس» می‌گردند

 

سایر اطلاعات سریال :

  • رده سنی : TV-14
  • زمان سریال : 25 دقیقه

معرفی سریال One Piece

وان پیس one piece عنوان یک مجموعه مانگای ژاپنی پرطرفدار نوشته و طراحی شده توسط ائیچیرو اودا است که از روی آن یک مجموعه تلویزیونی و چندین فیلم سینمایی انیمه هم ساخته شده‌است. مانگا وان پیس توسط انتشارات شوئیشا از ۲۲ ژوئیه ۱۹۹۷ میلادی در هفته‌نامه شونن جامپ به چاپ می‌رسد. وان پیس عنوان یک مجموعه مانگای ژاپنی پرطرفدار است از ائیچیرو اودا که از روی آن یک مجموعه انیمه هم ساخته شده‌است. مانگا وان پیس توسط انتشارات شوئیشا از ۲۲ ژوئیه ۱۹۹۷ میلادی در هفته‌نامه شونن جامپ به چاپ می‌رسد.

4/5 - (4 امتیاز)
17 مارس 24

2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

لینک بالا نمی یاد

هنوز پخش نشده

2
0
لطفا نظر دهید.x