×
تمامی محتوا های سایت کافه فیلم مناسب تماشا در جمع خانواده می باشد
زیرنویس فارسی

انیمه تخت نشان {قسمت ۹۵}

8.5
تخت نشان

فصل 1 (قسمت 95 (بازبینی شده))

انیمه تخت نشان {قسمت ۹۵} با لینک مستقیم

دانلود سریال Shen Yin Wangzuo با زیرنویس فارسی

نام سریال : Shen Yin Wangzuo

ژانر (موضوع) :

امتیاز : 8.5 در سایت IMDb

سال انتشار :

بازیگران : Tu-Te-Ha-Meng,Tianxiang Yang,Youxi Deng,

 

در قسمت ۹۵ انیمه تخت نشان ( تاج و تخت و مهر )  Throne of Seal هان یو، یکی از شخصیت‌های انیمه محافظان سرنشین است و یکی از شوالیه‌های معبد است. و مشابه لانگ هائو چن استعداد بالایی دارد.

در طول داستان، او از رقیب لانگ هائو چن به یاری‌گر او تبدیل می‌شود. تیانژیانگ یانگ با صدایش نقش هان یو را در انیمه سرنشین محافظ ترتیب می‌دهد.

لانگ شینگ یو پدر لانگ هائو چن است. او به عنوان یک شوالیه فعالیت می‌کند و سه سال طول کشید تا لانگ هائو چن را در شهر اودین تربیت کند.

هدف اصلی او مبارزه با شیاطین و نجات جهان از تاریکی است. برای این منظور، او به همراه هائو چن، یو بای را ترک کرده است.

 

سایر اطلاعات سریال :

  • رده سنی : NA
  • زمان سریال : 25 دقیقه

معرفی سریال Shen Yin Wangzuo

انیمه تخت نشان ( تاج و تخت و مهر )  Throne of Seal یکی از برترین انیمه‌هایی است که به شما طعمه بی‌نظیری از هیجان و سرگرمی می‌دهد. این انیمه، با ترکیب عناصر اکشن و ماجراجویی، آن را به یک سرما برفی از تماشا تبدیل کرده است.داستان این اثر در دورانی وقوع می‌کند که تقریباً شش هزار سال از حال زمان گذشته است. در این دوره، سلطنت و بقای بشر با تهدید ۷۲ خدای شیطان در معرض خطر جدی قرار دارد.امیدواری وجود دارد که با اتحاد معابد با یکدیگر، بشر بتواند به طور موثری پیشرفت شیاطین را متوقف کرده و از انقراض ناگواری که در پی آن است جلوگیری کند.
با وجود خطرات فراوانی که در راه است، بشر با تمام قوا خود به‌افکاری مثبت و امیدوار به آینده به پیش می‌رود. این انیمه به شما نشان می‌دهد که چطور با توانایی و اراده خود، می‌توانید از شر شیاطین پلید غلبه کنید و آزمون‌های سخت زندگی را به موفقیت تبدیل کنید.

3.9/5 - (51 امتیاز)
فصل 1 مشاهده لینک ها
15 فوریه 24

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
لطفا نظر دهید.x